Schrijf mee!
« »

Fictie, Studie & werk

Maagverkleining, borstvergroting

14 november 2011 | 120w | Defrysk | 0

Bij de toename van het aantal maagverkleiningen is er een voorraad maagvet ontstaan die lastig op natuurlijke wijze te verwerken is. Een vetverwerkend bedrijf had echter een manier gevonden om de vetten te hergebruiken voor het menselijk lichaam. Vooral bij borstvergrotingen en lipvulling zagen plastische chirurgen mogelijkheden om, in plaats van siliconen en andere lichaamsvreemde stoffen, de geraffineerde menselijke maagvetten te verwerken.

Helaas heeft men de verwerking acuut moeten stopzetten omdat het vet aanzet tot het produceren van maagsappen op de plekken waar het menselijk vet getransplanteerd of ingespoten is.

Mochten uw borsten last hebben van oprispingen en uw lippen een zurig vocht afscheiden neem dan, als u dat niet reeds gedaan hebt, contact op met uw chirurg of huisarts.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »