Schrijf mee!
« »

Communicatie, Sport

Exercitie 2

17 februari 2021 | 120w | Mien | 0

“Presenteer geweer!” Nou dat hadden ze nou net niet moeten vragen. Op een presenteerblaadje kunnen ze het krijgen. Met zijn kersverse groene legerkloffie aan rent hij het veld in. “Waar zijn ze, waar zijn ze. Ik schiet ze allemaal kapot!”
Een bijzondere tactiek heeft Berend gekozen. Gewoon er vol voor gaan. Zelfs de door de kekiwolgeverfde sergant die het zootje groentjes moet leiden, lees instrueren is even helemaal het paadje kwijt. ‘Dit is een heel gevaarlijk sujet’ schiet hem door het hoofd. Nee niet letterlijk. Figuurlijk. Bij wijze van spreken. Helaas doen ze daar in militaire dienst niet aan. Beter laten ze Berend gaan. Missie geslaagd. Mooi onder verplichte dienstijd uit. Met S5. So what. Betend ambieert sowieso geen overheidsbaan.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »