Schrijf mee!
« »

Communicatie, Sport

Exercitie 3

17 februari 2021 | 120w | Mien | 0

De tafel wordt vrij gemaakt. Ruimte is er nodig. Een grijze kartonnen onderplaat moet orde geven en dient tevens als vervoermiddel. De doos wordt tevoorschijn gehaald. De deksel nog eens goed bekeken. Prachtig tafereel. De plastic zak in de doos voorzichtig met een schaar open geknipt. De zak leeggeschud op de grijze plaat op tafel. Wat zijn het er veel. In een oogopslag zijn ze niet te tellen. Vijftienhonderd stukjes die op elkaar lijken. De eerste klus. Alle stukjes met afbeelding omhoog kantelen. Tussen de oogharen door zie ik vergelijkbare stukjes. Qua kleur. Ook vallen sommige stukjes op door hun markante afbeelding of vorm. Eerst de rand verzamelen. Dan de overgebleven stukjes sorteren op kleur. En dan begint de exercitie.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »