Schrijf mee!
« »

Familie, Maatschappij, Mensen

Broodjes

23 oktober 2021 | 120w | lisaoomen | 2

Het is acht uur, naar de supermarkt voor verse broodjes en aantal boodschappen voor het weekend. Mama, wij willen mee! Het liefst niet, de meiden rennen al naar de gang. Schoenen en jas worden haastig aangedaan voordat ik zelf aangekleed ben. Gelukkig geen regen. Bij de supermarkt, mama we willen een wagentje. Natuurlijk.. verdeel de broodjes en boodschappen tussen hun twee. Even nu geen ruzie of zeuren erover. Mama broodje! Veel vinden het asociaal of slechte opvoeding, maar geef onze kids altijd een broodje. Zijn ze iets rustiger. Bij de kassa geef ik de twee broodjes netjes aan. De kassa medewerkster kijkt mij of ik een crimineel ben. Thuis eten de meiden nog een extra broodje en fruit, goede eters.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van lisaoomen of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

7 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »