Schrijf mee!
« »

Communicatie

VERKIEZING

11 januari 2020 | 120w | Willem Olierook | 1

Omdat John de Mol van gekkigheid niet meer wist wat nu weer op de buis te smijten teneinde een programma in de top-10 van kijkcijfers te krijgen, had een van zijn trouwe dienaren bedacht om de ‘Verkiezing van de aalmoezenier van het jaar’ te organiseren.
Nadat iemand de Talpabaas had uitgelegd wat een aalmoezenier is, gaf hij zijn zegen – voor wat die waard is – en begon het productieteam als gekken – sorry iedereen met een psychische aandoening – aalmoezeniers te benaderen om aan de verkiezing mee te doen.
Tot hun verbazing, nee, verbijstering, was niemand bereid. Zelfs de tien mille die de winnaar te wachten stond, kon hen niet overhalen ja te zeggen.
Gepikeerd liet JdM zich bij de Rooms-Katholieke Kerk uitschrijven.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Willem Olierook of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »