Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie, Maatschappij, Mensen

Senator Lamar Alexander

1 februari 2020 | 120w | H2OWritez | 1

In mijn ‘Alan Alda’-stukje van vorige maand haalde ik hem al aan. Oud-straatgenoot Senator Lamar Alexander. Ik dacht toen nog, is die dan nog niet met pensioen? Maar hij is al jaren senator voor Tennessee.
In de Verenigde Staten ga je niet zo snel met pensioen. Mijn gastvader werd zeventig vorig jaar en werkt nog steeds. Mijn gastmoeder geeft nog steeds schrijfles en schrijft zelf ook nog columns. Vroeger deed ze dat in de Tennessean, dezelfde krant waar Al Gore werkte voor hij de politiek in ging.
Republikeins Senator Alexander stemde tegen nog meer impeachment-onderzoek. Twitter ontplofte. De politieke crisis groeit.
Hoelang moeten we wachten tot Hillary Clinton zich alsnog als presidentskandidaat aanmeldt? Binnenkort? Vast wel. Iowa trapt maandag af.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van H2OWritez of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »