Schrijf mee!
« »

Column, Mensen

Veertig is het nieuwe sexy (3)

2 juli 2019 | 120w | N.D.D. | 3

Volgens de stomatoloog is mijn spanningshoofdpijn te wijten aan het klemmen van mijn kaakgewricht. Maar huisarts en ik zijn daar nog niet volledig van overtuigd. Vandaag dus naar de scanner voor mijn atlaswervel, volgende week voor mijn hoofd. Ik probeer te dromen over leuke dingen, maar het lukt me niet zo goed. Opgezwollen bloedvaten, kankergezwellen, trepanaties en lobotomieën hebben de revue al meermaals gepasseerd. Het mooiste zou zijn dat de radioloog die straks alle plaatjes zal bekijken, alleen maar fantasieën kan waarnemen. Of luizen. Liever een haarluis dan een hersentumor. ‘Mevrouw, u heeft luizen.’ Ik vlieg hem rond de hals, geef hem een kus.
O ja, ik neem sinds kort ook cobalamine. Vitamine B12. Mijn armen tintelen nu niet meer.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van N.D.D. of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

14 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »