Schrijf mee!
« »

Column, Familie, Liefde

Groot(s)

1 juli 2019 | 120w | lisette | 5

Drie jaar geleden begon mijn zoon eindelijk aan zijn groeispurt, iets dat wij hem vanaf zijn geboorte hadden beloofd. Hij startte als baby van negen pond. Het consultatiebureau voorspelde hem een lengte van zeker twee meter. In de afgelopen drie jaar heeft hij die belofte – op een paar centimeters na – ingelost.

Afgelopen jaar vertrok hij naar een verre studentenstad, ging op kamer wonen, zijn eigen leven invullen. En dat op zijn zeventiende.
Daar startte hij vanaf begin dit jaar met fitnessen. Door een abonnement op de sportschool, gecombineerd met gezond eten en pillen vol cyanocobalamine wordt hij een soort moderne Viking.
Hij is ook van studie veranderd. Vanzelfsprekend wordt het Skandinavische taal en cultuur.
Ik ben zo trots op hem!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van lisette of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »