Schrijf mee!
« »

Communicatie, Eten & drinken

Bitterfrikadel

20 juni 2019 | 120w | Mien | 2

De zomer staat voor de deur. Ben razend benieuwd welke nieuwe producten er in de vitrine zullen liggen van mijn lokale fritesboer. Hij maakt er ieder jaar een sport van om met een originele snackcombi te komen. Soms is hij zo enthousiast dat het er meer zijn dan een. Naast fritesboer is hij ook taalvirtuoos en meesterbakker in vet. Uit zijn arsenaal stammen de volgende combi’s. Allemaal prijswinnaars in een donkerbruin verleden. Bitterfrikadel, braadworstslaatje, komkommerkroket, zenuwfrietje, spierbalbal speciaal, gebakken biggenlijkje, rolmopsspiraaltje, stuifmeelmayo, tongstokje, tiroolse mexicano, fruitige gehaktstang, gemarineerd maagdenvlees, kilometer bokworst (besneden), sushibroodje, saslikpuntjes, krokmeneerlapjes, vredespatat, snoepspin, portie gezouten goudvisjes, Hollandse damesvoetbaldijbeenschijfjes, teennagelknoflooksaus, Friese doorloopeipuree, Duitse balzakvelletjes, langgelegen haringen zonder koord, zwoerdsaus, oogbalchipjes, broodje filet faroereiland, sapsapshake en Vlaamse vijandel.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »