Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie, Cultuur

Kathmandu Hipsters aan de man brengen

18 december 2018 | 120w | Peter Mabelus | 6

Zie de scepter maar eens te zwaaien over je nieuwe domein als publicerend schrijver. Na het langdurige proces van het schrijven van het boek zelf volgt de zoektocht naar een uitgever. Uitgever gevonden (een kleine). Een redactionele worsteling volgt, die er toe leidt dat het boek Kathmandu Hipsters zo goed wordt als het kan zijn. Het boek aan de man brengen. Bij de boekpresentatie kopen al je vrienden en familieleden het boek en tijdens het signeren en afrekenen daarna heb je het gevoel dat de bal is gaan rollen. Nee dus. Eindeloos boekhandels bellen en bezoeken zorgt ervoor dat je op veel plaatsen in Nederland te koop bent. Maar alleen goede recensies in landelijke dagbladen kunnen een boek commercieel lanceren.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Peter Mabelus of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

8 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »