Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij, Mensen

Het zou wat zijn ..

11 juni 2018 | 120w | H2OWritez | 4

… als de raarste Amerikaanse president ooit – hoewel Andrew Jackson ook een vreemde snuiter was – en de vreemdste Kimtelg – leider van het Noordelijke deel van het Koreaanse schiereiland – straks ineens vrede gesticht hebben. Dat in Singapore, op een raar toeristeneilandje, ineens een vredeskogel door de kerk – of beter moskee – fluit.
Het zou wat zijn dat er dan in Oslo door het Nobelprijscomité nagedacht moet worden of dit niet Vredesprijswaardig is. Ze zullen wel voorzichtig zijn, na de wat te enthousiaste uitdeelactie in 2009.
Het zou wat zijn als ze na Singapore, doorvliegen naar het Russisch WK en er als rustprogramma het vredesakkoord voor Syrië aankondigen.
Het zou wat zijn als Nederland vervolgens het WK won. Van Duitsland. Zou het? Zou het?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van H2OWritez of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »