Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Maatschappij

Dokters reageren als machines

24 mei 2018 | 120w | Joop Rozema | 9

Het grootste probleem in de gezondheidzorg zijn dokters.

Over machines gesproken, dokters handelen zo. Mijn vriend Egbert is een intelligent perzoon, iemand die vragen stelt aan zijn dokter.
Maar geen antwoorden krijgt!

Hij is, kort geleden, ‘veroordeeld’ door zijn dokter om medicijnen te slikken tegen zijn te hoge bloeddruk. Deze week werd door de dokter geconstateerd dat zijn bloeddruk tot beneden 140 is gedaald. Dat is prima.
Toen Egbert vervolgens vroeg hoe lang hij deze medicijnen nog moet gebruiken, was het ‘domme’ antwoord ‘gewoon doorgaan’.
Deze vrouwelijke dokter weigerde een helder antwoord te geven.

Egbert lijkt gekoppeld aan deze medicijnen tot pasen en pinksteren op dezelfde dag valt. Ze wordt hartelijk bedankt!!!

Met wat voor machine-achtige dokters ‘leven’ we tegenwoordig.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Joop Rozema of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »