Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Mensen

Cactusact

14 december 2018 | 120w | Mien | 1

Het is doodstil in het kleine zaaltje. Vooraan zitten bruid en bruidengom. Achter hen langgerekte tafels met wit tafelpapier en bruidsgasten. Iedereen in trance. Dit hebben ze nog nooit gezien. Twijfel staat in ogen en iedereen vraagt zich af. Straks klappen of beter niet reageren?

Op het podium een plastic cactus van een halve meter. Verder een man gekleed in Tarzanoutfit met in zijn kleine broekje een zwarte pruik gestoken, waarvan de haren langs zijn benen wapperen. Hij doet rek- en strekoefeningen. Naast hem zijn knappe assistente. Breed glimlachend zoekt ze contact met het publiek.

Tromgeroffel. Tarzan spreidt zijn benen, stapt voorzichtig over de cactus en laat zich langzaam zakken, klemt cactus tussen zijn benen. Tanden op elkaar. Yes! Gelukt!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »