Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur

Basta met dat geklaag

6 december 2018 | 120w | Joop Rozema | 4

Vorige week klaagde een dokter over het “vermoeden” van kanker bij een oudere patiente. Dit in het kader van de sluiting van het ziekenhuis in Lelystad.
Zelfs de academisch opgeleide dokters, menen hun stem te moeten laten horen in de altijd zeurende media.
En het “journaille” (een van oorsprong Duits woord, het klinkt alleen Frans) herhaalt, nee vergroot, hun klachten.

Dit was ongehoord vijf jaar geleden, tegenwoordig moeten we deze “onzin” aanhoren. Doe wat, breng je patient naar het ziekenhuis, zou ik willen roepen, en als zij geen vervoermiddel heeft, breng haar met je eigen auto.
Stop alsjeblieft met dat eeuwig-media-geklaag.

Dat ziekenhuis gaat dicht. “Basta” zeiden we vroeger in Italie!
Binnen een straal van twintig kilometer zijn zat ziekenhuizen!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Joop Rozema of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »