Schrijf mee!
« »

Communicatie, Fictie, Mensen

Verjaardagsfeest

11 januari 2017 | 120w | Lisette Hendriksen | 0

Alles was in gereedheid gebracht: Iedereen stond op zijn positie; de geweren waren geladen; de oortjes hadden de test doorstaan en nu was het wachten geblazen.
Om geen argwaan te kweken hadden ze een uitnodiging naar haar gestuurd. Daarin een korte tekst: ‘Je bent nog niet jarig, daarom willen we je verassen.’ Een simpele boodschap samen met de details van de ontmoetingsplek. Het was gemakkelijk geweest om haar te beseibelen, ze zou de ware toedracht voor dit feestje niet snel in de smiezen hebben.
Zodra ze toegekomen was, zou een bakker een taart komen brengen. Hij zou een verjaardag lied inzetten, dat was tevens het startschot voor de mannen. De spanning steeg per minuut, het wachten zou snel beloond worden.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Lisette Hendriksen of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »