Schrijf mee!
« »

Communicatie, Fictie, Maatschappij, Mensen

Perspectief

7 mei 2017 | 120w | Ton Badhemd | 5

J zag er goed uit, was voorkomend en overtuigend. Hij pakte je in, genoot van de goede dingen des levens en vertrok met je kapitaal en bezittingen.
J wist het zo handig te spelen, dat benadeelden geen vat op hem kregen en Justitie hem niets kon maken. Ook figureerde J vaak in TV-programma’s als ‘Opgelicht’, waarna hij zich en poosje gedeisd hield.
Slachtoffers verenigden zich in Stichting J-benadeelden.
Op een dag werd zijn lichaam gevonden, gruwelijk verminkt.
J’s familie, die hem ondanks alles was blijven steunen, plaatste een rouwadvertentie waarin onder meer te lezen was dat J de verkeerde was tegengekomen.
De Stichting nam de rouwadvertentie over op zijn website, met als naschrift; Nee, hij kwam eindelijk de juiste tegen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Ton Badhemd of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »