Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Maatschappij, Mensen, Sport, Studie & werk

Maandag

17 juli 2017 | 120w | Mien | 1

Het is maandag. De schoenen staan op het matje voor de televisie in de woonkamer. Het lijkt alsof ze nog eventjes verstild televisie kijken. Maar dat was gisteren. Zondag 16 juli. Een memorabele sportdag. Voor zover sportdagen memorabel kunnen zijn. Er zijn er zoveel in een dozijn.

Nu ga ik niet twaalf sportgebeurtenissen noemen. Maar nagenieten op maandag, dat mag zeker. Ook al deel ik het niet bij een koffieautomaat in een vastgeroeste baan. Nee. Gewoon in werkbare vrijheid. Niet op mediakanalen. Dat was gisteren. Zoals het delen vluchtig is als lachgas. Vanaf het moment dat er geënterd is is de boodschap in het luchledige verdwenen. Kleine wolkjes informatie in een big cloud. For the record. Federer, Mollema, Oranjevrouwen, Verstappen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »