Schrijf mee!
« »

Communicatie, Mensen

De kers op de taart

12 januari 2017 | 120w | Saskia van Bruinessen | 0

Met één druk op de knop en zijn laatste ‘deal’ was verzegeld. Het voelde goed, heel goed. Hij trok zijn grauwe jas aan, groette zijn secretaresse Cherry en liep het nietszeggende kantoorgebouw uit. Hij ging naar het vliegveld en stapte na tien uur de tropische hitte in. Een taxi bracht hem naar het kolossale bankgebouw. Zijn jas liet hij in de taxi achter. Die had hij niet meer nodig. Bij de bankteller gaf hij zijn rekeningnummer op en identificeerde zich desgevraagd. Niet zijn eigen naam, natuurlijk niet. De teller keek hem aan: ‘Nothing, no money in this account. Taken out yesterday by your wife.’ ‘Ik heb geen vrouw.’ Dan kreeg hij een smsje: ‘Net goed, hufter.’ Getekend met een kers-teken.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Saskia van Bruinessen of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »