Schrijf mee!
« »

Mensen

Vuur versus water

23 februari 2016 | 120w | Vlindertje73 | 16

Hij zit daar stoïcijns voor zich uit te kijken, met een pijp half bungelend tussen zijn lippen geklemd. Ergens ver weg hoort hij zijn vrouw allerlei verwensingen naar hem schreeuwen, terwijl ze maar een paar meter van hem verwijdert is. Het dringt niet tot hem door. Met zijn onverstoorbare houding sluit hij zich af voor haar. Het is toch elke dag hetzelfde liedje. Altijd commentaar op alles wat ze maar kan bedenken. Nooit is iets goed genoeg voor haar. Zijn kalme beheersing drijft haar bijna tot waanzin. Het enige wat hij nu nog kan doen, is zich over geven aan zijn flegmatisch temperament. Ze schreeuwt en schreeuwt maar door, het is tenslotte haar temperament die dit veroorzaakt. Vuur versus water…

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Vlindertje73 of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

9 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »