Schrijf mee!
« »

Fictie

Miserabel sprookje 32 – ’t Blijft vissen

6 januari 2016 | 120w | C.P. Vincentius â€  | 9

Mogelijkerwijs loenst guppie Alexander, alleen valt dit verschijnsel in de school waarin hij rondzwemt niet op. Ook de ronde vissenkom beperkt een goede kijk. Het bolvormige glas vertekent het beeld van de guppies en lijkt bij een bepaalde lichtinval op een groot vissenoog. Alexander en zijn school maakt het geen donder uit. Zij zwemmen rondjes rond het rode plastic kasteeltje dat op de bodem van de vissenkom staat. Uitbraak uit deze tredmolen is niet aan de orde. Meestal is de snelheid laag. Een extra tandje wordt bijgezet, zodra het gele plastic busje met vissenvoer boven de vissenkom verschijnt. Aaibaar zijn ze niet, vindt hun eigenaar. De guppies vinden hun eigenaar eigenaardig. Een kater die niet tenminste probeert vis te vangen?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

34 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »