Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie, Fictie, Maatschappij, Mensen

Klanttevredenheidsonderzoek

29 november 2016 | 120w | Han Maas | 2 |

‘Met Waternet, wat kan ik voor u doen?’
‘Ik heb twee brieven van u ontvangen…’
‘Goed hè?’
‘U vraagt mij om als klant een account aan te maken en mijn gegevens te controleren.
Die zijn allang bekend.’
‘Nee, ja, u betaalde via uw VvE. Nu bent u onze klant, u betaalt rechtstreeks aan ons.’
‘Mevrouw, u vraagt mij te controleren of u het juiste bedrag in rekening brengt?’
‘Dat klopt, meneer.’
‘Dus ik moet controleren of u uw werk goed doet. Ook mailt u mij een herinnering van een klanttevredenheidsonderzoek. Ik ben geen klant trouwens.’
‘Waarom niet?’
‘Een klant heeft een keuze wie er water naar zijn kraan laat stromen.
Geen herinneringen meer als ik niet meedoe aan uw klanttevredenheidsonderzoek!’

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Han Maas of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »