Schrijf mee!
« »

Maatschappij

Drentse rotsen

1 augustus 2016 | 120w | C.P. Vincentius â€  | 8

Rotsen? Echte rotsen? Niet tegengekomen. Wel veel rotzooi, maar dat heb je tegenwoordig overal.
Acht man uit, acht man thuis; dat was ons uitgangspunt. Allemaal goed getraind, met een goede teamspirit. Zo’n basis helpt je over kleine problemen.
Te beginnen bij de Stadsgracht van Coevorden zwommen we in een rustig tempo naar de Verlengde Hoogeveensche Vaart in Nieuw-Amsterdam. Geen wedstrijd, gewoon zwemmen voor je conditie. Voor de maand mei was het water nog behoorlijk koud, dus de erwtensoep met roggebrood in Nieuw-Amsterdam ging er in als koek. Dat was halverwege. De terugtocht naar Coevorden was ploeteren,vooral voor de jongeren. Maar we zijn doorzetters, allemaal. Zo zie je; er valt in Drente veel te drentelen, maar zwemmen heeft ook wel wat.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

15 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »