Schrijf mee!
« »

Maatschappij

De oude bok en het groene blaadje

9 februari 2016 | 120w | Martina | 7

Ze is het stralende middelpunt en ziet er schitterend uit. De witte jurk met korte sleep omsluit perfect haar slanke figuur. Het korset, bezaaid met steentjes en pailletten, laat haar volle borsten nog beter uitkomen. Het diamanten collier siert haar decolleté. Tussen de blonde lokken blinken dito sieraden in haar oren. Een ragfijne sluier drapeert haar blote schouders.
Ze staat ongeduldig te wachten bij het altaar in de romantische kasteeltuin, in een oase van groen. Ze kijkt naar haar fijne verzorgde handen en de perfect gemanicuurde nagels. Ze voelt aan haar ringvinger. Er mist nog maar één sieraad.

Het lange wachten wordt beloond, daar is haar bruidegom. Schuifelend komt hij dichterbij. Het doosje met de ringen ligt in zijn rollator.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Martina of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

9 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »