Schrijf mee!
« »

Fictie

Collage

11 juli 2016 | 120w | C.P. Vincentius â€  | 5

Vroeger kocht ik tubes Collall, maar het aanbod daarvan is buiten mijn horizon verdwenen.
‘Pritt is shit,’ hoorde ik een lijmende medeplakker zeggen en dat klopt. Sinds jaar en dag koop ik voor een europiek mijn tubes Augustus Starke Kleber, tot tevredenheid. Uitgeknipte onderdelen die ik tot een nieuwe afbeelding samenvoeg, blijven perfect op hun plaats. Niet alleen papier, maar ook ander materiaal zoals textiel, wordt degelijk in het geheel gevoegd. Het maken van collages wordt met de jaren intenser. Toch neemt het weinig tijd en plaats in beslag. Ik lijst ijverig in, bewerk de lijsten tot ze min of meer een geheel met de collage vormen. Wie mij lui vindt, mag het zeggen; ik plak hem achter het behang.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »