Schrijf mee!
« »

Natuur

Bank

22 februari 2016 | 120w | CopyTaste | 14

Grijze flarden wolk trekken als gespannen elastiek door de lucht. Regen spat energiek op het glinsterende asfalt, druppels springen als uitgelaten kleuters in de plassen. Boomtoppen zwiepen heen en weer, in een ultieme poging eindelijk de grond te raken. Golven donderen van enthousiasme over elkaar heen. Een rode boei houdt zich met moeite vast, als dwarse reactie op de wil van het water. Het riet geeft zich over en danst wild op het ritme van de wind. Een verloren koffiebeker heeft de hoop laten varen en stuitert ritmisch over de klinkers van de kade. In de verte vaart de pont stampend naar de overkant. Te midden van de uitgelaten natuur en feestende elementen, houdt een flegmatiek houten bank onverstoorbaar stand.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van CopyTaste of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

22 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »