Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie, Eten & drinken

Vitamines

10 maart 2015 | 120w | Jan Warmenhoven | 3

Elke dag pers ik mezelf anderhalve sinaasappel om maar aan de slogan ‘tweehonderd gram groenten en twee stuks fruit’ van het voedingscentrum te kunnen voldoen. Ik weet niet of ik me er beter door voel en of al die vitamines goed voor me zijn. Bijzonder hoogleraar aan de universiteit van Maastricht, Rob van Markus, zegt in een interview van niet. “Je wordt niet slimmer van vitamines”. Moet ik er dan maar mee stoppen? Nou heel misschien neemt het ‘gelukshormoon’ een beetje toe. Dan doe ik het daar maar voor. De enigen die er gelukkiger van worden zijn de eigenaar van de plaatselijke supermarkt en de directeur van het waterleidingsbedrijf. De een vanwege de sinaasappeltjes, de ander van het vele spoelwater.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Jan Warmenhoven of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »