Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie, Maatschappij, Mensen

Douches en losers

8 januari 2015 | 120w | Amelie | 3

In een gecondenseerde spiegel kijk ik recht in de ogen van een wel erg rode kop. Die douche stond duidelijk weer te warm.

Ik begin steeds op 40 graden. Vervolgens draai ik elke 2 minuten de temperatuurknop voorzichtig een beetje verder. Tot ik op het punt kom waar mijn geweten schreeuwt: “TOO HOT TO HANDLE”. En dan lach ik. Het is te laat. Teruggaan naar net dat tikkeltje minder warm zal niet langer aanvoelen als warm genoeg. Mijn hoofdhuid is hoogstwaarschijnlijk verbrand, maar de temperatuurknop terugdraaien is voor losers. Teruggrabbelen en genoegen nemen met minder, daar doe ik niet aan mee.

Maar wat maakt het eigenlijk uit? We zijn godverdomme allemaal losers. En het leven is een fucking koude douche.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Amelie of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »