Schrijf mee!
« »

Fictie, Liefde

Valentino finito

14 februari 2014 | 120w | JelStein | 8

Onthoofd. Hij legt de scherpe zaag neer. “Jouw verlopen kop is er af”, zegt hij hardop, terwijl hij het met zijn mouw zijn bezwete voorhoofd afveegt. “Wat heb ik daar jaren tegenaan lopen kijken.” Hij herpakt zich en zet de zaag in haar linkerarm. Zwoegend en foeterend reageert hij zijn frustratie af op haar. Dan gaat ook haar rechterarm eraf. Hij trilt van de inspanning en van de emoties die er na al die jaren uitkomen. “Niemand zal jou hebben! Niemand mag jou bezitten! Het is over! Uit! Weg!” Snikkend valt hij voorover op haar zielloos lichaam. Een romp nog slechts. Weg is haar uniek postuur. Zijn carrière is voorbij, zijn geheime modepop aan stukken. Valentino’s jarenlange bruidsmode-imperium is finito.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van JelStein of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

7 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »