Schrijf mee!
« »

Fictie, Mensen

Warm aanzoek

22 oktober 2013 | 120w | Inge Hulsker | 10

“Het was zoooooo romantisch. De schat, hij had aan alles gedacht. Tot in de kleinste details had hij dit speciale moment voorbereid.

Weet je nog hoe wij elkaar ontmoet hebben? Met Oud & Nieuw, tussen de knallende vuurpijlen om middernacht kuste hij me voor het eerst. Alle jaarwisselingen daarna hebben we die traditie in ere gehouden.

Maar goed, vorige week dus. Hij kwam me ophalen. Stond hij voor de deur met een vuurwerkboeket! Ik wist niet dat het bestond. Een boeket met vuurpijlen en ander sierspul. Schattig, hè?

Toen dacht een voorbijganger leuk te zijn door haar peuk nonchalant in onze richting te gooien. Om een lang verhaal kort te maken… Ik ga hem straks weer opzoeken op de brandwondenafdeling.”

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Inge Hulsker of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

11 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »