Schrijf mee!
« »

Column

Voer hier uw postcode in…

22 augustus 2013 | 120w | Lijmstok | 1

Probeer je de locatie op Linked-in aan te passen omdat je in Friesland woont, om er dan achter te komen dat er 贸f verwezen wordt naar Groningen en omgeving, 贸f met een andere Friese postcode je gekoppeld wordt aan Almere. Dat geeft een mens te denken. Friesland bestaat niet op Linked-in. Een zegen of een kwaal? Mijn hoofdstad probeert driftig culturele hoofdstad van 2018 te worden en overal hangen overtuigende slogans op bushokjes. “Een enorme economische impuls!” He? Het wat toch iets cultureels? Die stad waar vorig jaar het kunstencentrum is gesloten? Waar een balletschool amper betaalbare oefenruimte kan huren? Ik zou me zorgen moeten maken, maar ergens tussen ‘Almere en Groningen en omgeving’ is een grote blinde vlek ontstaan.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Lijmstok of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »