Schrijf mee!
« »

Communicatie, Fictie, Mensen

Taalgrens

14 oktober 2013 | 120w | Inge Hulsker | 6

Overdonderd waren we, al bij de eerste echo die ons twee baby’s liet zien. In de maanden daarna kwamen er ladingen informatie over ons heen. Artsen en onderzoekers vroegen ons mee te doen aan dit experiment en die studie.

Maar al raakten wij net zo gefascineerd door deze twee identieke maar verschillende zielen, we kozen zorgvuldig alleen onderzoeken die geen belasting vormden voor onze zonen.

Dachten we.

Voor een studie naar de ontwikkeling van taal, lieten we onze jongens hun eigen taaltje ontwikkelen, voordat ze onze taal zouden leren. Een vertraging van enkele maanden zou hun taalvermogen geen kwaad doen, werd ons verzekerd.

Al jaren wil ik de jongens zeggen hoeveel het me spijt, maar we spreken elkaars taal niet.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Inge Hulsker of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

10 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »