Schrijf mee!
« »

Fictie

Opladen

30 mei 2013 | 120w | Lijmstok | 4

Chronisch mineralenverlies en een uitgelekt energieschema hadden me geveld. Een burn-out noemt men dat, maar gewoon bedacht door de Duracell-lobbyisten om de tanende markt van energiedragers eens op te pimpen. Daar kwam de elektro-therapeut al aan, met een rol aluminiumfolie en een spanningsmeter. Rectaal ingebracht, (de spanningsmeter, niet de folie) stond ik kromgebogen te luisteren naar de knisperende vonkenregen die uit verschillende lichaamsopeningen begon te klateren. De therapeut sprak van een kynergetische doorbraak. Brandend maagzuur hield mijn ionen blijkbaar zodanig in de knel dat alleen een aarslekschakelaar nog uitkomst bood.

Wat een verademing. Ik woon nu al weer drie jaar onder een lekkende hoogspanningskabel en mijn vrouw zeurt nooit meer dat ik het licht op de wc heb laten branden.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Lijmstok of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »