Schrijf mee!
« »

Column, Sport

Met pek en veren

13 januari 2013 | 120w | Defrysk | 3

De rest van het seizoen met zo’n rouwband moeten voetballen, het zal je maar overkomen. Laten zien hoe schuldig je je voelt. Ik neem aan dat personen die weigeren een dergelijke band te dragen, netjes verzocht zullen worden door speciaal aangestelde toezichthouders, zich te verwijderen van het speelveld. Ik heb alle begrip voor de gevoelens, maar verplicht worden iedere tegenstander te laten zien dat jij er niets mee te maken had gaat echt te ver.

Ik weet zo ook wel dat jij niet bij die gekken hoorde die de grensrechter overhoop schopten. Gooi alsjeblieft die rare banden met bijbehorend schuldgevoel af. Ga voetballen zoals het hoort. En stiekem schelden op de grensrechter als hij fout vlagt, mag wel. Een beetje.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »