Schrijf mee!
« »

Column

Blijf lekker beffen

13 mei 2013 | 120w | Defrysk | 1

Als ik seks heb vraag ik me nooit af of ik moet pendelen tussen anus en vagina. Ik heb niet zoveel met de anus. Maar helaas hebben onderzoekers me met de neus in een darmbacterie gedrukt.

Dames, jullie hebben een pendelbacterie. Het onderneemt trektochten van anus naar vagina. En weer terug. Daardoor kan ik voor mijn gevoel niet meer veilig beffen. Ik zie dan al die onzichtbare pendelaartjes bepakt en bezakt ruimte maken voor mijn tong die teder en atletisch door het begerige nat kronkelt. Maar enkele pendelaartjes blijven op mijn tong zitten. Ik slik ze misschien zelfs wel door.

Damesliefhebbers, het is een puur persoonlijk gevoel. Trek het jullie niet aan. Blijf lekker beffen en vergeet die krioelende darm-pendelaartjes.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »