Schrijf mee!
« »

Fictie, Sport

Ski Airbags – Rectificatie

23 februari 2012 | 120w | Defrysk | 0

Ik moet mijn verhaal over ondeugdelijke ski airbags terugnemen.
Het is helaas gebaseerd op valse geruchten.
Na enkele telefoontjes met TNO is mij gebleken dat het bericht nooit geplaatst had mogen worden.
Sterker nog, er is helemaal geen sprake van ondeugdelijke airbags.
Ik ga het voorbeeld van CBS volgen en zelf onderzoeken welke gevolgen mijn bericht kan hebben en daar mijn conclusies uit trekken.
De uitslag hou ik echter om privé redenen geheim.
Ik hoop dat de door mij aanbevolen test voor iedereen positief is verlopen, mocht er iemand zijn waarbij de test heeft gefaald, meld dit dan aan TNO.
Helaas moet ieder die de test heeft uitgevoerd een nieuwe airbag kopen omdat de airbag voor eenmalig gebruik bedoeld is.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »