Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Politiek

Migranten voorspelling voor maandag tot woensdag

9 januari 2012 | 120w | Defrysk | 5

We verwachten een hoog migratie gebied in zuidelijk Spanje met kans op hier en daar een Italiaan. Er is een waarschuwing voor een Griekse depressie die met een aanzuigende werking via Frankrijk en Duitsland richting Nederland trekt.
Verder blijft het hardnekkige Poolse migranten-gebied stationair boven Nederland hangen. De Tsjechische depressie ontwikkeld een gestaag migrantenstroom in de richting van Duitsland en we verwachten dan ook dat de eerste Tsjech woensdag ons land zal bereiken.
In de lange termijn voorspelling zien we een trend naar vooral meer Polen met Tsjechen in een onrustig atmosfeer. De Griekse depressie zorgt voor hoge migranten standen aan onze grenzen. Er is dan ook ‘matig’ extra grensbewaking ingesteld.
Dit was het migranten praatje, terug naar jou Kamp!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »