Schrijf mee!
« »

Mensen

Ik heb de griep

2 februari 2012 | 120w | Defrysk | 4

De slagerszoon biedt mij een klein stukje ham aan. “Wat zeg je dan?” Vraagt moeder. “Mag het ietsje meer zijn?” Reageer ik bedeesd. Moeder is boos en stuurt me naar de dokter. Daar moet ik bevallen van mijn zaad. Dokter Bleker onderzoekt mijn sperma en ontdekt misvormde spermatozoön. Hij schrijft een receptje: Enkeltje Schmallenberg.
Dan moet hij weg, naar zijn collega stuurlui, ze wachten en staan reeds aan wal. Pauw vraagt Dokter Bleker of Frans Timmermans de boot al gemist heeft. Witteman begint onbedaarlijk te lachen. Het zweet breekt me uit. “Johan, Johan, Johan?” Roept het Satudarah-publiek.
Roemer strijkt hoofdschuddend de Europese vlag. De hele studio begint te schudden. Ik open mijn ogen.
“Je ijlde een beetje”, zegt Paula bezorgd.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »