Schrijf mee!
« »

Cultuur, Maatschappij

Crisis #WOT11

15 maart 2012 | 120w | Carel de Mari | 1

Paniek, crisis! Wat een ellende, hier komen we nooit uit. We kunnen ons boeltje wel pakken. Nee, de oorzaak ligt niet bij ons, dus wat kun je eraan doen? De bedrijfsleiding zit met de handen in het haar. De stafafdeling krijgt opdracht te bezuinigen waar mogelijk is maar weet dat het dweilen met de kraan open is.

Hoera, crisis! De bedrijfsleiding wrijft zich in de handen, wat een prachtige kans krijgen ze nu geboden om de gewenste innovatie door te voeren. Zelfs de behoudendste werknemers zullen de beleidswijzigingen zonder mopperen accepteren, simpel omdat ze zien dat het op de huidige wijze niet langer kan. Wat wil je nog meer, zo een eenvoudig te creëren draagvlak krijg je niet vaak aangeboden.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Carel de Mari of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »