Schrijf mee!
« »

Maatschappij

Born Again Hetero

4 augustus 2012 | 120w | Defrysk | 4

Enkele homo-basisscholen gaan, bij wijze van proef voorlichting geven over heteroseksualiteit. Het conservatieve deel van het COC heeft hevig geprotesteerd. De conservatieven maakt zich zorgen over het ontstaan van onnodig aangewakkerde heteroseksuele gevoelens bij de homoseksuele leerlingen. Volgens orthodoxe COC leden lopen homo’s hierdoor kans alsnog heteroseksueel te worden, waardoor er een leegloop zou kunnen ontstaan in de homoscholen.
De eerste born again hetero’s zijn inmiddels een bekend verschijnsel in de Amsterdamse heteroscene. Born again hetero’s zijn erg populair bij de dames omdat ze zo gevoelig en lief zijn. Bovendien winkelen born again hetero’s graag en hebben ze een goede smaak bij de keuze van dameskleding.
Voor vragen en informatie kunt u terecht bij Born Again Hetero’s (BAH) in Amsterdam.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »