Schrijf mee!
« »

Communicatie, Fictie

Ondertussen in Fukushima

26 april 2011 | 120w | Defrysk | 0

Met de hygiëne werd het in de kantine niet zo nauw genomen. Dat had men beter wel kunnen doen. Onder een paar achtergelaten werkhandschoenen groeide een spinnennest dat ongewoon groot werd. Toen de spinnetjes uitkwamen bleken ze agressief te zijn; de beestjes beten zelfs. De verdelgingsdienst kwam langs en ruimde alle spinnetjes. Helaas had een van de werknemers niet opgelet en kwam een spinnetje in zijn kleren terecht. Het spinnetje ging uiteindelijk mee naar zijn huis. Op een nacht kroop het beestje ongemerkt in het oor van zijn vrouw. Enkele weken later had de man een ongewoon heftige vrijpartij met zijn vrouw. Daarna heeft ze hem opgepeuzeld. Ze heeft nu voldoende energie om een nestje voor haar nakomelingen te spinnen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »