Schrijf mee!
« »

Communicatie, Familie

Moe

30 maart 2011 | 120w | Sjors | 0

Ze zegt: je lijkt wel een pandabeer, zo uit de regen met non-waterproof mascara. Waarop geriposteerd wordt: jij ziet er altijd zo uit.
Vlam.
Pan.
Naar achter gesmeten stoelen, klappende deuren, gestamp op de trap. Achterblijfster die verontwaardigd roept: waarom doen jullie daar dan helemaal niks aan? Om vervolgens de rest van de tijd als de zwaar onrecht aangedane volstrekt onbegrepen puber mokkend te gaan zitten huilen. Ik wil aandacht en medelijden staat duimendik op haar voorhoofd. Net als haar oudere zus, maar die is boos weg gerend.
Ik aanschouw dit voor de zoveelste keer sinds de zomervakantie. Ik bedwing de neiging om wederom te gaan bemiddelen met elk afzonderlijk. Dit keer doen ze het maar samen. Ik ben moe.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Sjors of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »