Schrijf mee!
« »

Communicatie, Fictie, Liefde, Mensen

Lazy afternoon

4 juli 2011 | 118w | Trudy Brinkman | 0

Het is een dag om lang te genieten van het gevoel dat de zwoele middag, gevuld met hete zuchten en langzame sex, heeft achter gelaten en om de bezwete lichamen te laten drogen bij de trage luchtstroom van de rustig draaiende ventilator zodat bij het herhalen en bevredigen van hun alles overheersende gevoel voor lichamelijk affectie naar elkaar ze kunnen genieten van de ziltige en zeker opwindende smaak van het achter gebleven zweet waarbij ze het gevoel hebben er echt alleen met elkaar van te kunnen genieten zonder de onderbreking van een gezamenlijke douchebeurt en het daarbij horende tijdsverlies van afdrogen, haren kammen of zelfs alleen al het lopen van het bed naar de badkamer en weer terug.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Trudy Brinkman of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »