Schrijf mee!
« »

Eten & drinken

Culinair

2 augustus 2011 | 120w | Carel de Mari | 0

Heerlijk, een lekkere hap bereiden voor je gasten. En vooral niet vergeten zelf mee te smullen. Ik neem er mijn tijd voor. Het kiezen van een thema, stap één. De samenstelling van het menu, een belangrijke stap waarbij de smaken van de gangen tegen elkaar worden afgewogen. En dan, de jacht, de zoektocht naar de beste ingredienten. Niet zomaar de eerste de beste supermarkt, nee, de beste slager, poelier of visboer, een goede groenteboer. En, niet te vergeten, de marinade. Met andere woorden, de voorbereiding is ontzettend belangrijk! Natuurlijk, het bereiden vergt tijd en aandacht. Planning ook, alles op zijn tijd maar vooral op tijd. Maar dan, uiteindelijk, een feest voor een ieder, een heerlijk etentje, en een trotse kok.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Carel de Mari of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »