Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij

Confronterende ochtend

12 september 2011 | 118w | Jedidja | 0

Toen ik wakker werd overviel me vrijwel ogenblikkelijk de rauwe werkelijkheid: er was geen stroom. Geen muziek. Ook geen internet om te checken of dit een wijdverbreid probleem was. Ik baande mijn weg door het donker naar de keuken, waar ik met een gelukzalige glimlach mijn afbakbroodjes tevoorschijn toverde. Om meteen te beseffen dat afbakbroodjes en thee me deze ochtend niet gegund zouden zijn. Ik haastte me zestien trappen af en wist ondanks de niet-werkende stoplichten mijn leven te behouden tot de winkel, waar me echter de harde ontdekking restte dat deze vanwege ‘technische problemen’ gesloten was.

Twee uur later klonk er een gejuich door de hele flat, toen alle apparaten hun levensenergie hervonden in een daverend orkest.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Jedidja of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »