Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Politiek

Aptroot wil driften

4 december 2011 | 120w | Defrysk | 0

Om de binnenwegen veiliger te maken wil Charlie Aptroot de bochten van de binnenwegen verbreden zodat er gedrift kan worden.
“Slippen in de bocht, dat willen we toch allemaal?”, aldus een opgewekte Aptroot. “Natuurlijk maken we de bochten veiliger zodat er ook nog eens minder ongelukken gebeuren. En mensen die niet willen driften kiezen eerder voor onze superveilige snelwegen waardoor waardoor het rustiger wordt op onze rustieke binnenwegen. Natuurlijk gaan we niet driften waar het niet kan. Als blijkt dat een van de bochten ongeschikt is voor driften, dan gaan we toch een andere bocht uitkiezen?”
Na een koffie nam ik afscheid van Aptroot.
“Driften in een bocht op de snelweg! Dat willen we toch allemaal?” wuifde hij me na.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »