Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Mensen

Nieuw bed

15 oktober 2010 | 120w | Ellen | 0

Na twee jaar in een tweepersoons-kringloopbed en op vijfde-hands matras te hebben geslapen, was het genoeg geweest. Chagrijnig van het slaaptekort en met pijn in de rug, gingen we op pad voor een nieuw bed: Ikea, outlets en echte beddenwinkels. Wat er allemaal niet bij komt kijken. Hele interviews worden afgenomen: bent u een buikslaper, of meer een zijslaper, gewicht, slaapgewoonte, alles willen ze weten. Van een officiële beddenverkoper (type dikke buik en veel praatjes) kregen we tevens gratis medisch advies: “Op je buik slapen is ontzettend slecht, want in je buik zitten organen en die worden omhoog gedrukt.“ We wisten niet hoe snel we bij Ikea moesten komen. Ik heb toch het idee dat ze daar meer verstand hebben.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Ellen of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »