Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Politiek

Massa is kassa!

15 februari 2023 | 120w | Luc Verschuren | 1

Jouw uurloon is belangrijk, en niet alleen voor jezelf.

Vaak vastgesteld in een cao of misschien zelf bepaald. Feit is dat door registratie hiervan onder andere statistiek mogelijk wordt gemaakt. En dat opent deuren. Zo vormen alle lonen opgeteld een getal waarmee gebudgetteerd kan worden. Een prognose helder gemaakt. Huren of kopen, voor jezelf. Welke omzet dient gemaakt te worden om winstgevend te zijn, voor bedrijven. Hoeveel belasting er binnenkomt, wat wordt het Bruto Nationaal Product, wat we allemaal bij elkaar verdienen, voor regeringen, landen.

De meta-analyse, waarbij alle onderzoeken samen worden gebracht vormt de basis voor inzicht. Het nemen van ingewikkelde beslissingen, voor groei, keren van een recessie. Het is niet zomaar een getal, het leeft van alle kanten!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »