Schrijf mee!
« »

Column, Eten & drinken, Maatschappij, Mensen, Natuur

Over de balk

11 januari 2022 | 120w | Luc Verschuren | 2

Zowel de Alpha- alsook de Beta-variant is in grote mate te vinden in het alledaagse voedsel om ons heen. Variatie, matiging, het zijn de aloude wijsheden die vandaag de dag nog steeds actueel zijn, mogelijk nog actueler.

Hoe vreemd is het dan eigenlijk dat er een miljardenindustrie bestaat die voedingssupplementen als caroteen in een potje weten te stoppen en dankzij uitgekiende marketing met mooie mensen ons gemoed zo weet te bespelen dat we denken niet meer zonder te kunnen? Er is niets mis met ons voedsel en supplementen zijn, zoals de naam al doet vermoeden, te als onderdeel van teveel. Nergens voor nodig, tja, je kunt je geld beter besteden al weet ik dat zoiets tegen dovemansoren gericht zal zijn.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »