Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen

Hip en happening

7 september 2022 | 120w | Luc Verschuren | 1

Waar vroeger nauwelijks over het uiterlijk of het ontwerp van een trappenhuis nagedacht werd, is er tegenwoordig een trend richting designtrappen waarneembaar. Voor de prijs van een middenklasse auto heb je een trap naar jouw persoonlijke smaak. Samen met de leuning, al dan niet in repetitief karakter viert het individualisme hoogtij in het stuk woning dat dagelijks gebruikt wordt om naar boven dan wel naar beneden te gaan.

Voor mij persoonlijk is een trap nog steeds iets wat voornamelijk functioneel is, behalve regelmatig schoonmaken doe ik er helemaal niets mee. Ik ben uitermate tevreden met de situatie zoals die nu is. Traprenovatie is een alternatief voor degene die geen designtrap veroorloven kan, of niet, als je zoals ik, tevreden bent.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »