Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen

Het midden van welke waarheid?

11 oktober 2022 | 120w | Luc Verschuren | 2

Beiden zijn obstinaat, de een misschien wat meer dan de ander. Dat die twee er samen niet uitkomen is ook duidelijk, maar beiden houden vast aan hun eigen waarheid.

Als ware het de enige en vooral enig juiste werkelijkheid, laat de Russische staatstelevisie voornamelijk blanke mannen zien wier gedachtegang ik allang niet meer kan volgen. Gesteund door het volk, dat niet anders kan, niet anders weet wellicht of toch anders wil, voelt de een zich onaantastbaar. Toenemende verliezen spreken dit tegen, die worden daarom niet verder belicht.
De ander wordt gesteund door meerdere vrije landen die toch vooral geen escalatie willen, zo gaat het onzinnige wapengekletter richting de duur van negen maanden. Intussen stijgen hier de rekeningen tot ongekende hoogte.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »